E-PROSES VERSI 12 -Terkini

Assalamualaikum serta salam sejahtera.

Sistem automasi pengurusan pusat sumber sekolah ini di kenali sebagai E-Proses.

Sistem automasi pengurusan pusat sumber sekolah ini dijual pada harga yang murah untuk membantu pihak sekolah yang kekurangan peruntukan untuk membeli sistem automasi pusat sumber yang kebanyakannya agak mahal yang berada di pasaran.

Walaupun murah, sistem ini mengandungi semua ciri - ciri yang ada pada sistem pengurusan buku pusat sumber yang mahal yang terdapat dipasaran. Antara kemudahan yang terdapat dalam E-Proses ialah mencetak stok perolehan buku, mencetak kod bar buku, mencetak tulang buku, mencetak kad pelajar serta barkod pelajar. Sistem ini juga menyediakan kemudahan untuk menguruskan sirkulasi pinjaman dan pemulangan buku dengan menggunakan mesin pengimbas barkod.

Kebanyakan sekolah yang menggunakan sistem ini  memberi komen bahawa sistem ini mudah digunakan serta disenggarakan.

Guru tidak perlu menaip nama pelajar, semua nama pelajar boleh diimport dari APDM. Sistem amat mudah dipelajari, boleh dipelajari hanya melalui buku panduan serta video yang diberikan.

Sistem ini boleh dipasang lebih dari 1 komputer, data boleh digabungkan antara pc untuk mudahkan tugas.

Harga yang ditawarkan untuk sistem ini ialah RM...... Sahaja ). DVD pemasangan, resit serta buku panduan akan dihantar ke sekolah menggunakan pos ekspress.

Banyak sekolah yang telah membeli dan menggunakan perisian pusat sumber lain telah beralih menggunakan E-Proses kerana tidak memerlukan selenggaraan yang rumit seperti sistem-sistem lain,mudah digunakan,rekod servis yang cepat dan harga yang berpatutan.

Sistem ini juga boleh import data-data dari perisian lain untuk digabungkan bersama,dengan ini menjimatkan masa dan tidak perlu 'key in' semula.

Untuk pembelian sistem bersama mesin pengimbas barkod,harga yang ditawarkan adalah sebanyak RM........

Untuk membuat pembelian, sekolah hanya perlu deposit wang ke dalam akaun dan whatsapp nama sekolah, kod sekolah kepada saya. Saya akan menguruskan penghantaran dalam masa 3 hari waktu bekerja untuk sistem dan 5 hari waktu bekerja untuk penghantaran barkod.

Antara sekolah yang menggunakan E-proses ialah SM Convent (M) Alor Setar,Kedah yang menerima ANUGERAH CEMERLANG PUSAT SUMBER SEKOLAH PERINGKAT KEBANGSAAN TAHUN 2009,JOHAN ANUGERAH CEMERLANG NILAM PERINGKAT NEGERI 2011,ANUGERAH KUALITI KETUA PENGARAH PELAJARAN MALAYSIA 2009.

pautan ke laman blog



 

No akaun: Maybank:152023052794;ZULKIFLE ABU BAKAR

Untuk keterangan lanjut dan pembelian:

ZULKIFLI ABU BAKAR
019 5606066 /
https://zulsystem.wasap.my

No comments:

Post a Comment